Starostwo Powiatowe w Rybniku
SEKRETARZ POWIATU
- Stanowisko:
- Sekretarz
-
e-mail urzędowy: kancelaria@starostwo.rybnik.pl
e-mail indywidualny: sekretarz@starostwo.rybnik.pl
3 Maja 31, pok.206
-
Rybnik
-
śląskie
-
44-200
-
Polska
- +48 32 416 13 24
-
Katarzyna Wawoczny - Sekretarz
Do zadań i kompetencji Sekretarza należy:
1. zapewnienie sprawnego funkcjonowania Starostwa, w szczególności:
1) sprawowanie nadzoru nad organizacją pracy, przestrzeganiem wewnętrznego porządku pracy, prawidłowym wykonywaniem czynności kancelaryjnych, obiegiem informacji w Starostwie,
2) wykonywanie funkcji zwierzchnika służbowego w stosunku do pracowników Starostwa w zakresie ustalonym przez Starostę,
3) koordynowanie prac związanych z opracowywaniem projektów aktów określających strukturę, funkcjonowanie i zasady działania Starostwa,
4) koordynowanie działań wymagających współdziałania prac pomiędzy komórkami organizacyjnymi starostwa,
5) egzekwowanie przestrzegania dyscypliny pracy i terminowego załatwiania spraw,
6) organizowanie działań mających na celu podnoszenie kwalifikacji przez pracowników,
7) zapewnienie warunków materiałowo-technicznych dla działalności Starostwa,
8) nadzorowanie zakupów środków trwałych oraz koordynowanie gospodarki powierzchnią użytkową budynków wchodzących w skład siedziby Starostwa,
2. zapewnienie sprawnego działania organów Powiatu, w szczególności:
1) koordynowanie prac dotyczących przygotowywania i wnoszenia pod obrady rady projektów uchwał i innych materiałów przedstawianych przez zarząd lub inne uprawnione podmioty,
2) nadzorowanie przygotowania projektów uchwał zarządu oraz prac związanych z organizacją posiedzeń zarządu,
3) nadzór nad realizacją wniosków komisji Rady, uchwał Zarządu i Rady,
3. sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad komórkami organizacyjnymi Starostwa w zakresie ustalonym przez Starostę